måndag 28 mars 2011

SEX.......

....timmar per dag jobbar jag igen! Fem dagar i veckan. Gick inte att lösa på annat sätt på jobb mer. Men vilket schema jag fick! 9-15 eller 15.30 varje dag! 
Det kan jag absolut leva med! 
När jag kom hem var det massor av tid över! Jocke hämtar för det mesta barnen och dom hade hunnit göra både läxa och handla lite. Så en kopp java direkt och sedan stack jag ett ärende medan killarna myste på sina rum. Fixa middag i lugn och ro och sen upp i träden och ha terapi. Jo men det är sant! Klippa träd är direkt avkopplande. 
Vid halv åtta skuttade grabbarna ner i Emils soffa TILLSAMMANS och kröp ner under SAMMA täcke. Dom poppade popcorn och kollade på film tills det var dags att sova. Det var härligt att inte behöva stressa dom! Dom ska ju inte upp förrän halv åtta numera!! :)
Kort sagt: En riktigt mysig och härlig vårdag. 
Förresten en Kappe kommentar dagen till ära: Jocke kommer ut från toaletten. -Så ja pappa då har du rastat krigaren nu då! 
Goa unge, jag fattar inte vart han får all skit ifrån!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha ha!!! Jaa du, tänk om allt annat också fastnade lika lätt som tokerierna gör.
Vilka arbetstider, det kan ju knappast bli bättre.
Låter som en härlig dag, såväl som harmonisk//Lena

Therese sa...

Det är min Ozzy som har lärt honom det :)

Vi säger det typ 1 miljon gånger om dagen till honom!!!

Anonym sa...

Wow-wow-wow, tänkte jag och hoppade allt till lite... Tänkte för en kort sekund att här skall man få sig en stund i lugn och ro framför datorn läsandes något, öh, eeeeh, sexigt? :p
Jag kom ju snabbt ner på jorden, höhö.
Fatta mig nu rätt, jag ville bara säga att jag har kanske fått vårkänslor eller nått, för någon måtta får det ju vara, eller?
Grattis till nya tiderna i vilket fall, det kommer att bli toppen skall du se!