söndag 6 mars 2011

Var är den????

Kan jäklar inte hitta den någonstans... Som jag har letat. Under soffan, i mathyllan, bland pastapaketen, i ungarnas godislådor, i vinboxen, i lattemuggen, bland de nybakade bullarna. Ja jag har ta mig tusan letat överallt men icke.
Den där himla motivationen har bara gömt sig! 
Måste, måste hitta den......... Har ju bara sex, sju , åtta kilo kvar eller nåt! Vill ju bli klar nångång. 
Men det blir jag ju inte utan motivation, så vart tusan är den????
Om ni sett den så hojta gärna genast!!!!

4 kommentarer:

Nina sa...

Jag vill gärna oxå veta vart den är!..
Lycka till med letandet :)

Fnulan sa...

Förlåt...jag tror att jag tog den med mig på tjockismötet i onsdags! Lånar den ett tag sen kan du få den igen! Okej? Eller dela? Gemensam vårdnad?

Vet du Petra, man kommer till denna gränsen, det var det jag gjorde i höstas, det är då man antingen ger upp (som jag gjorde) eller fortsätter!
Ett tips? Jo ge dig en tid, att till exempel ska du få göra vad du vill i en månad för att sen starta om. Pröva? Men det är jobbigt att börja om men jag vet att du klarar det!

Puss

Anonym sa...

Jag tyckte att jag såg den fara förbi igår här utanför, men det kan lika gärna varit min? Jag ska hjälpa till att leta och hittar jag den så ska jag skicka hem den ögona bums ;-)

Ibland är det inte så lätt och det måste man ju "unna" sig. Man kan inte vara på topp jämt, du har ju varit så otroligt duktig hittills. Och de sista kilona är ju de som är svårast såklart.

Hoppas att du hittar motivatorn igen...
Kram och lycka till
Lena

Anonym sa...

Vilka snälla vänner DU har då, som kommer med tips på VAR du kan ha tappat den, lovar att tala om var den är OM de hittar den osv. SÅ god är INTE jag, hittar jag den lär jag titta mig lite snabbt över axeln och om ingen ser mig så lär jag behålla den för egen del... Hehe.