onsdag 19 augusti 2009

Kaos

Ja i huvudet då! Nu har jag jobbat några dagar och all information börjar flöda på. Massa info om kidsen på jobb, massor från Emils fröken och massor av ledningen!
Men imorgon kör vi på riktigt. Nu har de äldsta barnen slutat och de nya ska komma imorgon! Det blirspännande. Både för mig och för Kasper som ju har det likadant på sitt dagis. Alla Kaspers kompisar börjar skolan nu så nu gäller det för honom att försöka hitta nån ny kompis bland de andra. Han tycker liksom att dom är så små, men deom är ju lika gamla som han. Bara till att hålla tummarna för att det ska fungera! Jag är onekligen lite orolig för hur det ska gå! Han har ju redan varit trött på dagis ett tag trots att alla hans kompisar är där. Hur ska det då bli nu när inga av kompisar är kvar. Kanske rent av blir bra! Det kanske blir en nystart. Konstigt men i år är det Kasper som oroar mig och inte Emil. Har efter ett samtal med hans fröken fårr så positiva besked om hur dom ska arbeta detta året och framför allt fick jag veta att det är kanon personal som ska jobba på hans sida. Känns kanon! Får se vad Emil tycker! Imorgonbörjar han alltså TVÅAN. Min bebis!

Inga kommentarer: