måndag 17 augusti 2009

Tro det eller ej!

Men jag, Petra har alltså planterat om mina blommor. Alla 8!!!Ingen som känner kan tro att det är möjligt. Men jo, det ÄR sant!!!! Jag började jobbade idag. Dte var faktiskt riktigt skönt att komma igång. Fast det är imorgon som det gälls på riktigt! Då börjar barnen också. Då ska jag fixa till bådemig och killarna och lämna på fritids och dagis OCH vara i tid på jobb. Well vi får se hur det går. Annars har jag och killarna mest spelat Mario Kart och läst vår favvobok : Elak och Pucko sämst i rymden.
Mysigt ! Nu ska jag gå och läsa mina egen bok och sen sova gott !
Håll tummarna för att det går bra för Emil i morgon bitti. Inte säkert att där är någon han känner på morgonen. Är ny personal som öppnar! Jaja annars får jag stanna kvar och bli lite sen till jobb. DEt blir en bedrift att bara gå på fritids för honom så jag hoppas att det kommer nån "känd" ganska snabbt.

Inga kommentarer: