söndag 9 augusti 2009

Ny flyttar jag...

...hit alltså! Jag har flyttat över mina inlägg från den gamla bloggen. Den bara strulade och strulade. Skrev ett lååångt inlägg häromdagen och skiten bara bestämde sig för att ta bort allt när jag skulle lägga tillen bild. Och då var det ändå en bra dag! Jag kom ju trots allt in på sidan, vilkent inte är något man kan ta för givet. *ARG* Här däremot har det aldrig strulat (har min viktblogg här) så nu hoppas jag att jag kan stanna här. Börjar tröttna på att byta blogg jämt!

3 dagar kvar till begravningen av svärfar. Vi är redo för gästerna som kommer. Trädgården är fixad, huset är i ordning (nästan),barnvakt till barnen ordnad och kläder inköpta. Nu är det bara frågan om VI är redo för själv cermonin. Kommer att bli ett helsike. Men vi ska igenom det! Idag har det varit en sån där tuff återfalls da. Massor av tårar och minnen har det varit. Det är SÅ tungt!!!! Vad gjorde vi då åt det? Jo vi grät och grät och körde till OBS och kköpte MASSOR av godis. Vilketju inte var så bra med tanke på vad det är för dag i morgon! Vägning! Läs mer om det på min viktblogg ( http://peazegen.blogspot.com/ )
Nu ska jag slappa en stund innan kudden kallar..

Inga kommentarer: