lördag 24 juli 2010

Vatten i fötterna och vågor i håret

Jag har så ont! Mina fötter värker och framförallt vänster foten som jag opererade för ett år sedan. Det började med att det gjorde så in i bombens ont i lilltån(som var den jag op). Gjorde som farbror doktorn sa och smörjde och smörjde och smörjde med Voltaren. Sen började svullnaden.
Nu är jag så svullen att det gör ont i perioder under dagarna.  I skrivande stund så når faktiskt inte tårna ner i golvet för jag är så "rund under fötterna". Tom fingrarna domnar bara jag håller i styret när jag cyklar till jobb. För er som känner mig så vet ni att jag har ca 40 sekunders cykelväg till jobb. 
Så på måndag blir det till att uppsöka läkare, så här kan jag ju inte ha det.
Vågorna i håret då? Jo dom kom ju som ett brev på posten , eller som ett e-mail i inboxen, när jag kom till Degeberga. Det ösregnade nämligen ganska rejält där!
Så nu vet ni det, så det så!
Så lite naaw, åååååhhhhh och stackars  dig i kommentarboxen hade varit fint
Nu foten i högläge och en stunds surf. På nätet för vatten har jag fått nog av idag