onsdag 22 september 2010

Kort och koncist

Trött som en gnu! Om dom nu är tröttare än vanligt.................
Idag har Emil och jag gjort ett morgon och eftermiddags-schema. Nu får vi se om vi får bättre styr på dagarna. Kanske rent av slipper en massa utbrott och kaos-situtioner. Svårt att strukturera upp fritid så att den inte känns så fri mer. Har försökt göra det så han känner struktur men vi andra ändå har lite fritt spelrum.

Fick mitt lilla korta och intensiva lönesamtal med resultatet "mungipor upp". Bra löneökning tycker jag!
Skönt med lite lön för mödan. På jobb får man pengar för utfört arbete och hemma får man kärlek. Var sak har sin charm. Fast å andra sidan, det jobb jag har betalar ju också i värme, gos och glittriga ögon.

Ändå funderar jag ibland på val av yrke...........

Fnulanbulan, jag vill också ha signatur, hur gör man det?

1 kommentar:

Fnualn sa...

Menar du som min Fnulan grej jag har längst ner?
Det är lätt.. det är ett kort =)

Puss

ps... snickers receptet :( ds.