måndag 20 september 2010

Såja lugn och fin igen....

Vad botar då ett sanslöst meltdown?
En avskrivning på bloggen, ett cookie and cream-choklad, en chailatte och ny hårfärg?
Ja det hjälper.
Men det bästa av allt är en go kram från en go tjej som jag bara "träffat" över fb och blogg under lång tid.
Nu fick jag en irl-kram ;) precis när den behövdes. Det var så kul att se dig och din fina familj (-1) Malin!
Leendet satt kvar en lång stund efter, så med det i ansiktet och choklad och chai i kroppen så blev det en toppen-eftermiddag iaf!
Tack gulliga du!
Och nej, Petra det var inte alls dig jag syftade på. Det blev bara för mycket av allt egotänk och allt "jag-förväntar-mig-att-nån-annan-tänker-tjafs"
Ny dag nya tag!
Tjolahopp, berg och dalbana var namnet!

2 kommentarer:

Malin sa...

Ååååå nu blev jag alldeles rörd!!!! sitter med en glädjetår i ögat! Fina Petra!!
Jag blev minst sagt lika glad ska du veta. Att jag fick träffa dig va ju en jätterolig känsla som vi stöttat varandra i våra bloggar. Konstigt...

Du kan få många kramar när du vill!

Puss och jag är hemskt lycklig över att ha gjort dig gott!!

Malin sa...

Ååååå nu blev jag alldeles rörd!!!! sitter med en glädjetår i ögat! Fina Petra!!
Jag blev minst sagt lika glad ska du veta. Att jag fick träffa dig va ju en jätterolig känsla som vi stöttat varandra i våra bloggar. Konstigt...

Du kan få många kramar när du vill!

Puss och jag är hemskt lycklig över att ha gjort dig gott!!