torsdag 11 november 2010

Ljuset i mörkret

 Philips goLITE BLU
Denna sak är nu beställd!! Nu ska ljuset få göra oss gott även när det är mörkt. Jag har fått köpa den för ett förmånligt pris och tänkte att det kanske kunde pigga upp de två fjärde delar av familjen som mår ganska kass under den mörka delen av året. Ska bli spännande att testa hur det fungerar. Liten pluttsak som man kan ha på bordet när man äter eller sitter vid datorn eller för all del framför tv:n.
Hoppet är väl det sista som överger en??? (Vi har wake-up-lampan och den fungerar verkligen riktigt bra)

Vilken brutta jag kommer att vara till våren...... Smal, brun, lena fötter och nu dessutom piggare än vanligt (för det är inte jag som behöver den egentligen)
Diet, solarium, fotvårdare, egentid och lilla magiska lampan ska hjälpa mig med detta!! Blir nog bra ska ni se!
Har åtminstonde påbörjat en del av det : Går på itrim (diet), solar och tränar, detta ger då också egentid på samma gång!! Nu ska jag bara ta mig i kragen och hitta en bra fotvårdare och en snabb postis som kan dela ut lampan till mig.

Ha det bra alla pigga och mindre pigga läsare...


Intresserade av lampan?
Kolla här
http://www.philips.se/c/light-therapy/golite-blu-hf3320_01/prd/sv/

1 kommentar:

petra sa...

Ja du, J får hålla hårt i dig till våren!!! jag vill också gå o sola, men tar det senare!! Den dära lampgrejen verkar intressant, du får berätta sen om den funkade!!! Ps. tar med en lapp om en fotvårdare!!!