lördag 29 maj 2010

Den en såååå fin!

Så var det gjort!!!!!!! Jag har köpt mitt första plagg på Zizzi. Affären för oss med storlek 42 och UPPÅT.
Då är frågan vad jag har gjort. Har jag nu bara köpt ETT plagg som sitter bra och som jag tycker är superfint eller har jag tagit det första steget till acceptans? Har jag nu bara liksom insett och accepterat att jag behöver stora storlekar för att kläderna ska sitta snyggt? SHIT!!!!!! Jag FÅR inte slå mig till ro med att det finns snygga kläder för mig på Zizzi.
Buuuhuuuuu jag vill vara lite mindre men jag ORKAR inte !!!!! Arrrgggghhhhh!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

trodde nästan du gjort hårförlängning! Men sen såg jag ju att det inte var du!!!hihihihi.

Petra

Patricia sa...

Kan glädja dig med att dagens storlekar inte är de samma. Av någon konstig anledning så har alla fått börja använda större storlekar. En gammal 38 är nu 40 så om det e acceptans eller bara världenskläd tilverkare som ska försöka knäcka en det är frågan??????

Malin sa...

Ah fiin!!! Det är kanske så att man ska acceptera, eller inte,,, Jag vägrar men då får man ju kämpa med :( och de e inte alltid så kul.

Kram tjejen