måndag 10 maj 2010

SKOR?!?!?!?!?!?!?!






Jag blir galen! Behöver ett par nya skor. Det enda som finns är tygskor eller gladiatorskor. Om man då fortfarande har lite 80-tals-allergi och alldeles för breda och tjocka fötter vad har man då?



Jag menar gråa tygskor med pastellblommor? NEJ TACK!!



Massor av remmar som gör att det ser ut som om man har stoppat kassler i skorna? NEJ TACK!



Buuhuuu jag hittar inga skor! Borde kanske ta tjuren vid hornen och köpa tubsockar och köra ner fötterna i ett par pärlemoglänsande pumps. Taaaaadaaaaa och 80-talet har gjort full come-back.......

3 kommentarer:

Malin sa...

Jag verkligen HATAR att köpa skor!!! Ångest!!! Jag köper alltid fel storlek och kommer på att dom inte passar till ngt alls!
varför kan man inte alltid bara ha sina gympaskor för`???

Hanna Sundqvist sa...

hahaha.. gillade tubsockarna i pumpsen :)

Malin sa...

En fråga, jag länkade på min sida i ett inlägg till dig, är det ok?

Såg att du lagt in Bloglovin =) DUKTIG!! Men nu ska du skaffa ikonen som säger hur många som följer dig om du vill veta alltså. Jag är din stalker där mohahhaha

Pöss