måndag 2 augusti 2010

God kvällsfika fick avsluta denna sköna dag. Har sovit ganska bra i natt och det gav mig en himla massa energi! Dessutom mår ju ryggen bättre om jag rör på mig så det är en win-win. Laddade grabbarna med frukost sen städade vi rum för rum. Dom var så duktiga.
Belöning? Ja dom fick alla pantburkar på vinden. Det är inte få kan jag säga!! Så iväg till OBS för att panta och handla. När dom sprungit gatlopp genom Coop för att hjälpa mig att fort bli färdig så fick så sina efterlängtade pengar. Huvudstupa in på BR! Dom
hade redan bestämt vad dom skulle handla. Det nya legospelet. Superhäftigt! Man bygger ihop spelplanen innan man spelar, man tom får bygga ihop tärningen. Jättekul spel. Dom har haft så roligt med det idag. Både lekt och spelat. En riktigt härlig dag.

Inga kommentarer: