fredag 20 augusti 2010

HÄRLIG DAG!

Sitter här framför datorn med mitt kaffe och faktiskt bara väntar på att det ska bli dags att gå och jobba. Så skönt med lite avkoppling innan.
Känns som det är och kommer att förbli en härlig dag.
Solen skiner och jag vaknade utan järnring runt huvudet. Barnen var på gott humör, om än väldigt svårväckta. Iväg till skolbussen och det sista jag ser är två vilt vinkande och strålande killar genom bilrutan. Skönt för mammahjärtat. Väl hemma igen satte jag igång och göra mini-västerbotten-pajer till ikväll. Första gången jag gjorde dom och det gick som en dans. Dte doftar nu underbart i hela huset. vill egentligen börja äta på dom nu! Men ajabaja, inte synda förrän ikväll.
Ställde mig på vågen och den visar att jag gått ner 3,4 kilo. En bra kombo av bättre kost och vätskedrivande tabletter.
Nu är allt packat och klart för ikväll. Vinet på kylning, pajerna på svalning och kläderna framhängda.
IKVÄLL BÖRJAR JU FESTIVALEN OCH GIVETVIS SKA LEVA LIVET -GÄNGET PÅ KRÄFTSKIVAN IFÖRDA VÅRA NYA GRÖNA TRÖJOR!
Hoppas att vi ses ikväll allihop!
 

1 kommentar:

Malin sa...

Åh vad skoj, DUKTIG TJEJ!!!!! Visst är det en fantastisk känsla, grattis!