torsdag 9 september 2010

Jo men så att eeee

Jösses vad dagarna går! Pussla och fixa . Planera och organisera. Sova och vakna. 
Har inte ens haft igång min dator sen igår förmiddag och DET är ovanligt för att vara mig.
Nu var jag tvungen att starta den för att kolla in lite mejl och uträtta lite ärenden. Då kommer jag på att jag inte bloggat på ett par dagar. Men jag vet ju inte vad jag ska skriva om. tycker liksom att allt går sin gilla gång liksom.
Vad har jag då gjort de senaste dagarna?
#Varit på VC och konstaterat att jag är frisk som en nötkärna om än lite väl kraftig ;) (Fast nu kunde han med att klaga på att jag gått ner lite för fort SUCK)
#Varit på hab med Emil
#Hälsat på små söta kattungar
#Varit på föräldramöte och sprungit som en skottspole mellan klasserna.
Låter inte så mycket, men det känns.
Tycker jag gör inget annat än fixar; ringer samtal, fyller i blanketter, pratar och organiserar för och med killarna.
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii alltid en massa måsten som inte kan vänta.
Saken blir ju inte bättre av att Jocke just för tillfället jobbar sinnessjukt mycket! Men det är i alla fall snart över. En vecka till så kan vi dela mer på bördorna.
Nu ska jag sova. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Inga kommentarer: