lördag 16 oktober 2010

Beddinge

Åh vilken härlig helg. Jag är i Beddinge med Skrakengänget. Det enda som behövs här är mysbyxor och vin. Vi gör så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. Vi slappade så mycket i förmiddags så vi käkade inte lunch förrän halv fem. Nu har vi däremot hunnit med både middag och efterrätt. Alla sitter nu heljästa och bara softar. Belinda och Ulrika surfar. Christina läser. Cecilia halvslumrar i soffhörnan och Ingrid bara är. UNDERBART!!! Men nu börjar jag sakna min familj. Imorgon ska jag pussa på dom. Hur ska det gå när jag i september ska vara iväg en hel vecka ?? Den tiden den sorgen.
Nu tror jag att jag ska göra .......................ingenting

1 kommentar:

Fnulan sa...

Låter underbart! Skulle vilja va en fluga på väggen och se och höra er kacklandes emellan varven. Mys pys

Å klart jag vet att du inte sviker, vet var du bor ju ;) Love