onsdag 27 oktober 2010

Nytta med nöje



Idag stannade vi hemma alla tre. ( jag och grabbarna alltså). Kände att vi kört på i motvind ett tag och behövde samla krafter. Dessutom känner JAG mig krasslig. Har ont i halsen och upp i öronen. Inte ens en tur till IKEA och deras köttbullemeny hjälpte mig att må bättre. Men som en kollega sa. Sjukdomar skall bekämpas!! Bara att köra på så släpper det snart. Barnen behövde definitivt denna dag också. Vi har pratat igenom en del som dom har haft det tufft med och dom har hjälpt till med att komma på lösningar. Så nu är det bara upp till mig att ta med detta till deras skola och hoppas att dom kan hjälpa till så det känns bättre för mina godisar. Imorgon går dom igen och jag har fridag. Den ska startas med en halvtimmes solning. Ska bli så skönt. 

1 kommentar:

Susanne P sa...

Hoppas att du inte åker på någon större förkylning.
Krya på dej!
Kram