tisdag 23 november 2010

CHOKLAD, DHW och CT

Tisdagar är så mysiga! Dom är mina! Klockan nio sitter jag bänkad framför TV:n. Barnen sover sött i sina sängar (hoppas jag). Jag är nyduschad och idag även nyfärgad i håret. Kaffet är kokt och chokladet ligger på bordet!!!

JA CHOKLADET!!!!!
På Itrim har jag hittat en bar med kraftig chokladsmak som jag kan ta som mellanmål. Det fattas iof 20 kalorier, men jag tar två muggarkaffe med mjölk i så har jag kommit upp i det jag ska!!!!
Känns så himla lyxigt!!

Imorgon blir en härlig förmiddag med mannen min. Han börjar jobba klockan två och jag har fridag. Vi ska tillsamans köra barnen till skolan.
När dom är pussade, kramade och lämnade i utbildande syfte så tar vi och ger oss iväg och kör ett pulspass följt av en skön dusch och lite batsubad. Pigga och nöjda drar vi i väg  och spanar in nya vardagsrumsmöbler!

Blir mysigt!

 Tjingeling nu har jag en dejt med brudarna på Wisteria lane sen drar jag till mitt härliga gäng i Cougar town ;)

1 kommentar:

Malin sa...

Men gud va gott! jag har så svårt utan choklad!!
Du är jätteduktig med ditt nya liv! Stolt över dig och visst är det skönt när man fått gnistan!!!

Å vaddå bli drop dead.. är vi redan :)

Får du inte in bilden? Ska jag maila den till dig?