måndag 22 november 2010

Lite mindre att älska!

Ååååhhhh vad det går bra med min viktminskning nu!!!!!!!!!!!!!!! Det är så himla underbart.
Pulverna är INTE äckliga, jag ÄR inte sugen på det andra äter, jag kommer iväg och tränar. Jag mår så gott!!
Inte blev det sämre av att jag idag hade min vägningsdag på Itrim. Jag började där för exakt 17 dagar sedan och på den tiden har jag gått ner 7,3 kilo och sänkt mitt BMI med 2,9. Jag är ta mig tusan lyrisk!!!
Det går som en dans. Har inte varit såhär pigg på evigheters evigheter. Måste ha fattats nån vitamin innan.
Kan bara varmt rekomendera detta till er som vill ha snabbt resultat, det ger ju värsta kicken när man kliver upp på vågen.

Nu är snart mina tre soppveckor över och jag övergår till att få blanda ihop något tuggbart,dricka smoothies och äta barer. MUMMA!
Kan hända att det blir lite tuffare eftersom dessa påsarna måste jag håll på med i 9 veckor.
Men sen är det dags att börja återinföra maten i mitt liv igen ;) och då ska jag ha gått ner 21 kilo!!!!!!
Därefter börjar det riktiga jobbet med att hålla vikten och leva sunt. Det är ju det svåra, så därför skrev jag in mig på två år. Jag SKA klara att ändra hela min livvstil.
Man kan välja ett eller två år. Jag tänkte som så, att ett år ska man bara ta sig igenom men två år måste bli en livsstilsförändring.

Men nu struntar vi i att fundera på hur tufft det kommer att bli och tänker att det än så länge går så himla bra och jag har gått ner 7,3 kilo på 2,5 veckor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 kommentarer:

Daniel sa...

Duktigt!!

Vad e det för pulver diet? Testat nutrilette men gick upp snabbt igen! tyvärr

Det e ju efter dieten som jobbet börjar! Men du grejar det!

Jeanette sa...

Grattis Petra.... Du er så SEJ :O)

Susanne P sa...

Men vad du är duktig!!!
Och visst är det kul när man ser resultat: man blir ju ännu mer motiverad då!
Kram

Anonym sa...

Duktigt Petra! Är grymt impad!!!
Kram Ulli (Ida & Wille)

Jenny sa...

Det är ju KANON Petra! Måste erkänna att man blir sugen på att hoppa på det men jag har prövat på pulver förr och jag fixar det inte. Blir supersvag, illamående, trött och hängig så jag slutar lika fort som jag börjar hahaha. Glad jag är för din skull i alla fall.
Kram