onsdag 17 november 2010

Vardagslyx

Tänk så mycket så lite kan göra.
Jag är så kass på att putsa fönster. Det är trist, det blir fult och det tar en massa tid.
Så i år gjorde jag det! Jag bokade in en fönsterputsare!
Kära nån att jag inte gjort det innan.
Jag får snygga fönster, kan göra något kul under tiden, kan njuta av att bara sätta upp adventprylarna utan att först ha svurit ett par dar över de j***a fönsterna!!
Och det för 400 spänn!!!! Det är ju för tusan ingenting för att slippa den skiten.
Känner mig så himla lyxig och glad. Så lite gör så mycket.
Hoppas nu bara det blir bra. Om inte så har jag ju nån utomstående att skylla på när adventsljusstakens obarhärtiga sken lyser upp alla mister...
-Jaaaaa du veet, det var den där fönsterkillen som var såååå kass. *ska sägas med näsan i vädret*
Men om man jämför med min egen fönsterputsning så ska det oerhört mycket till för att jag INTE ska vara riktigt lyrisk.

Puss på er/  Lyxhustrun *fnittrar*

Inga kommentarer: