måndag 17 januari 2011

I´m back!!

Eller ja jag har installerat mig på grabbarnas dator. Den står mitt i huset och används knappt av dom . Så ja jag håller till godo med den! Men så trist det är när ens dator kraschar. Inte nog med att man förlorar en massa saker ( ja jag vet det där med backup, men det var ett tag sedan sist har jag sett)man måste ställa in allt man en gång ställt in. Ladda ner nya saker , ställa in epostkonton. Ja allt sånt där gott som byggt upp och hämtat hem och fixat till under åren som datorn varit bara min.
Nu tror jag att det mesta är ordnat. Men jag har svurit kan ni tro.
Nu är jag hemma i  två dagar för det är inte bara datorn som kraschat , utan även min fot. Dags för nästa operation känns det som :(
Kan säga att jag svor en ramsa till när jag kom på att jag inte kan sitta i soffan med benet högt och laptopen i knäet. FÖR JAG HAR INGEN LAPTOP LÄNGRE!!!
Nåja, nu är det till att ge sig iväg och hämta grabbarna, sen ska jag halta ett varv med dammsugaren innan vi ger oss iväg på kalas till goa Majsan.
Hejhej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej datorer ska ju bara fungera...det finns inget värre än teknik eller bilar som inte fungerar. Man kan bli galen..
Vad har hänt med din fot?
Låter inte bra alls.
Hoppas att ni får ett bra kalas iallafall!
Ha det gott//Lena

Anonym sa...

Man blir ju GALEN när datorn inte fungerar och saker försvinner/raderas och man får börja om!!! Tänk vad sårbara vi är, inte bra alls egentligen...
Hittade du mitt tack i en "gammal" tråd? Jag vet inte hur din blogg fungerar, jag får ett mejl om det kommer kommentarer i gamla trådar, men det gör kanske inte du?
Krya på dig i vilket fall, HOPPAS du slipper operation igen!
Kram.