lördag 1 oktober 2011

5 månader!!!!

... tog det ! Troligvis hade det dröjt ännu lite längre om inte den underbara en-på-miljonen-människan funnits!
Efter 158 dagars bloggupphåll gick jag igår ut och skulle ta in posten ( jo jag har hämtat post de andra 157 dagarna också) då ligger där ett sånt där brunt handskrivet kuvert med ett hjärta på! Ett sånt där som vet att man inte förväntat sig! 
Jag klämmer lite, jag tänker lite, jag öppnar.................
Från en underbar människa, som jag aldrig fått äran att få känna om det inte vore för bloggen, kom detta efter 158 kommentars- och inläggslösa dagar:

Från underbaraste TANT MARIT . 
Visst kunde jag mejlat ett tack eller bara skrivit i hennes blogg (vilket jag också ska såklart) men det var helt klart värt ett alldeles eget inlägg! 
Såna gulliga gester kan få en människa att må så bra! 
Mer MARIT åt folket!

Tror jag återkommer oftare nu men kankse inte dagligen.
KRAM till er alla som fortfarande följer mig och till er som inte följer men läst ändå. 
Om ni hittat hit nu så stanna gärna kvar men glöm inte att klicka på Tant Marits länk och hälsa på denna ljuvliga kvinna.

1 kommentar:

Anonym sa...

*FNISS*
Nu blir jag ju rent generad...!
Jag har tänkt MASSOR på dig, undrade vart du hade tagit vägen, kände på mig att du kanske behövde en liten ängel som kunde ge dig en snäll liten "putt" i rätt riktning, och den rätta riktningen är ju naturligtvis framåt!
HÄRLIGT att höra ifrån dig! Men ta det vackert, skriv några rader någon gång i veckan kanske varannan? tat lugnt och skippa kraven! Vad jag menar är kort och gott: SIMMA LUGNT!!!
STOR kram från mig.