söndag 19 juli 2009

Städdag blev det inte.....

Visste e det väl så att man har väntat på regn för att städa.....så när regnet kommer så .......bidde det inget iaf. Det bidde en Latte på obs! Det bidde god middag och det bidde gamla minnen med Marie. Inte helt fel det! Åt så god mat, kött, grönsaker och en ny sorts potatissallad som var så in i bombens god. Det är inte så tokigt att viktväkta vettni! Två grova mackor med massor av grönsaker och senap till frukost, en latte på förmiddagen , två VV-kabanoss med bröd till lunch, grillspett med varm potatissallad och vin till middag och som ett gott avslut en kopp kaffe och ett softnougat. Allt detta inom mina points...... HELT JÄKLA LJUVLIGT!!!!!! Vi har en deal på jobb nu. Alla 5 har sina metoder att gå ner i vikt på men vi träffas i personalrummet 8.45 på måndagar och väger oss. Den som har gått ner minst får bjuda på latte den veckan. Kan svida till i plånkan det! Fast jag lär ju inte uppleva det!!! ;) Jag hade nämligen aldrig tänkt vara den som bjuder! Puh! Svettigt löfte! Hoppas att nån annan har syndat krftigt under min "röda" vecka.......för då brukar jag gå upp ist...... Hittills harjag gått ner 3,9 kg. Yay! Nä nu ska jag sova innan jag börjar på ungarnas godis rester. Förresten det finns en grupp att gå med i om ni brukar käka upp barnens godis http://http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=36801405519

Inga kommentarer: