torsdag 23 juli 2009

Nu äntligen


Efter en dryg dag på jobbet med en hejdundrande omgång diaréer! Jag har verkligen nerräkning nu! Två dagar kvar till semestern. Det är väl dom två värsta dagarna på året....dom precis innan semestern.
Idag har jag bakat muffins med killarna som dom ska ha och bjuda sina kompisar på fritids och dagis på imorgon! Lite mys måste man ju ha på sommaren.

Efter storbaket så läser jag på FB att min kompis har förlovat sig och för er som känner Anneli så vet ni att sånt är större för henne än för någon annan existerande varelse på denna jord. Så detvar till att studsa in i bilen och styra mot Bara för att överräcka en bukett medrosa liljor. Lilla gumsan, ÄNTLIGEN ett steg närmre Meurling!
photo.php?pid=30265090&id=1322101063
Puss och kram på er Anneli o Lasse
Nu ska jag inspirerad av dagen gå och se en kärleksfilm med mannen!

Inga kommentarer: