torsdag 23 juli 2009

Wow Fnitter Och fredagskänsla......

vilken besvikelse det kommer att bli i morgon när jag inser att jag MÅSTE jobba trots att Susanne och jag definitivt hade fredagsfnitternivån hög idag. Eller fnitter var kanske i underkant, flera asgarv levererades också!!! Hemma var det samma stämning. Pizza och Coca-Cola, god fika och sen Jocke och jag nerkrupna i sängen och såg en Superkul film. Säger jag vilken så kan jag hamna i klammeri med rättvisan. ;) Ungarna sover nu och jag ska definitivt göra detsamma. Är så trött! Har faktiskt hunnit med att vara lite ekonomisk och husmödrig idag också. Har gjort en MEGA laddning Italienska frikadeller varav en del ska med till Kolmården i helgen. Dit bär det av riktigt tidigt på lördag morgon. Ungarna längtar, inte bara efter Kolmården utan efter att få se film i bilen......Vi har köpt bärbara DVD:er som dom inte fått använda ännu....
Nä nu sover jag och laddar för sista dagen innan semestern.
Ha det!

Inga kommentarer: