lördag 9 oktober 2010

På väg???

Jag vet en som definitivt är på väg! Min kära make har nu bokat biljetten till Bulgarien. Biljetten ner till familjen. Han har nu sedan ett tag tillbaka haft kontakt med en del av sina släktingar där nere och varit sugen på att åka ner till dom. NU, nu har han bestämt sig. En kort fyra dagars resa ner till byn blir det för hans del. Han kände att han denna första gången (på 20 år) ville åka själv och känna av läget så åker vi tillsammans allihop till våren kanske. Men spännande är det och lyckliga är dom nere i Bulgarien!!

Sen är det ju jag . Är jag på väg denna gången? Har ju varit på väg så många gånger! Men om ett knappt år ska jag på semester till varmare breddgrader med Leva Livet-tjejerna och jag vill ju så gärna ligga känna mig stolt och nöjd när jag ligger där på solstolen i ursnygg bikini och dricker paraplydrinkar.

I ett par dar har det iaf gott bra med maten och idag köpte jag Wii Active och har nyss (en lördagkväll) kört ett första pass i ett 30 dagars challange. Svettigt som attan och kul var det! Efter mig körde ungarna var sitt pass ...... Kondens på rutorna blev resultatet av den intensiteten .FNISS

6 kommentarer:

Anonym sa...

Heja dig!
Du kommer att bli ursnygg i din solstol! =)

Kram Marie A

Anonym sa...

Heja Petra!!!

Kramar Anette Töjlin

Malin sa...

KOm igen tjejen, kan jag kan du!!! Vi får peppas tillsammans. Lite avis på ert leva livet gäng :(

Puss

Anonym sa...

Go Petra Go Petra, detta fixar du. Du kommer att äga stranden! Kramis från Bååth-Larsson.

Anonym sa...

det kommer du fixa lätt!!! kram Lotta

Anonym sa...

Heja Petra!! Det fixar du, det har du gjort förr! Och som jag längtar efter de där paraplydrinkarna!!! Snart tror jag nog att de släpper flygbiljetterna inför nästa sommar så vi kan börja besluta oss för nåt mysigt resmål! Kram Marie