söndag 26 december 2010

Nu har jag testat lite här på blogger.Lyckats med en del och misslyckats med en HEL del. Därför har sidan nu lite nybörjar varning!!!!
Men jag får ha dte så ett tag nu  för jag orkar inte röra till det mer nu! Hoppas att ni står ut!
Det är knappt att jag står ut kan jag säga er...........................

Idag har det varit storbingo på rean. Brukar väl aldrig något på mellandagsrean men denna gången blev det napp! Massor av bra kläder till barnen. Nä jag har inte handlat något till mig själv. Ska inte köpa något förrän jag är färdig med viktminskningen...Har 8 kilo kvar.
Eller kanske tom lite till...........för jag har ju ätit en del "vanlig" mat nu i julhelgen. Men nu är jag back-on-track.
Väger mig imorgonbitti så får se om maten i helgen var värt besväret.......

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej där!
Hoppas allt är bra efter helgerna, och undrar jag om det inte alltid är värt julmaten?
Kram och ha en bra dag//Lena