söndag 23 januari 2011

Dags för potta???

En fikatur med mannen slutade med ett klipp hos frissan! Man får väl försöka vara grann tills på tisdag. Nu blev jag ju inte så grann kan jag tycka. Hon är lite väl cool min frisör. Dags att byta ut henne......
Nåja in i duschen och ta bort det sanslöst äckliga vaxet hon använde och slänga i lite färg så ska jag nog kunna lev med det!
Dags att dra igång en runda här hemma inför firandet på tisdag. Imorgon är det möten, möten och åter möten som gäller! Så då blir det ingen tid över för förberedelse.
Tjingeling sålänge, nu ska barn, man och djur utfodras .

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, så brukar jag också göra, raka vägen hem och TVÄTTA håret, bort med alla äckliga saker som de alltid envisas med att ha i!
vad bidde det för färg då?
*NYFIKEN*
Kram.