måndag 21 mars 2011

Halta Lotta ska jobba

.............snart. 
Ska bara! Och bara och sen bara........ Ska bara blogga lite. Snacka om ursäkt för att slippa jobba om man bloggar utan att ha något att blogga om.
Sitter här och är supertrött utan anledning. Har en såndär upp och ner dag. Då märkliga känslor avlöser varann. Ska jag , ska jag inte, borde jag , borde jag inte!
Äsch strunt samma. Imorgon är en annan dag. Då ska jag till läkaren och kolla min fot....äntligen.
Fast knast som jag är så känner jag att nu är inte läge att operera. Ska ju snart till Bulgarien och det går inte efter den op. Har ju kommit igång med träningen och vill fortsätta med det. Är rädd att gå upp allt jag gått ner om jag bara ska sitta still med foten/fötterna i vädret i flera veckor.
Som sagt i morgon är en annan dag. NU MÅSTE jag jobba. Har ett gäng IUP att förbereda 
Kram på er!

6 kommentarer:

kaffehörnan sa...

Hej hopp
Ajdå, håller tummarna du håller måttet o inte går upp allt för mkt

Unknown sa...

Men lilla då... Sänder styrke kram! :)

Sen är det helt ok att "låna" länken. Jag fick den på fejjan.
Är du med i vårt slutna nätverk där? Hjärtefrågor NPF ?

Många fina och kloka människor där, främst mammor i diagnoslandet!! :)


Kramar om!!

Anonym sa...

Ingen kul dag med andra ord. Förstår att du inte vill gå upp eller tappa träningssuget när du är så duktig och kommit igång så bra. Och vem vill hellre operera foten än åka på semester?
Å andra sidan finns det väl aldrig någon bra tid att operera en fot om man får välja?
Hoppas att det blir bra beslut, men inte idag...
Kramar om och ha en bra tisdag//Lena

Fnulan sa...

Herregud vad du skräms!!!! Trodde du gjort dig illa!!!!
Kul att sonen ville följa med mamsen!

sv: Men hallååå satt du bakom mig på bussen och tjuvlyssnade på mitt samtal??

Puss

Anonym sa...

Håller med Fnulan, FY på dig din toka!!! Satte nästan i halsen.
Jag sitter här och har abstinens, för första gång drabbas jag av bloggen ligger nere, de håller på med ett eller annat tröstar sonen mig med, men jag vill skriva NU!!!
Jaja, vilka STORA problem jag har då. INTE!
Det är svårt att råda dig ang foten, men jag röstar för att få det gjort, för du MÅSTE ju tänka framåt, det blir ju inte bättre, eller hur? Nu är det snart en bra årstid för att sitta still och njuta också, dessutom blir man mindre sugen på onyttigt under sommaren tycker jag, man käkar lättare mat!?
Kram i vilket fall antingen du väljder si eller så.
//Marit

Anonym sa...

PS: jag var tvungen att välja anonym, pga problemen med Wordpress så "hittades" inte mitt OpenID.
//Marit igen.