tisdag 4 januari 2011

Kappe på hal is









Suddigt men ja vackert var det!

Ikväll drog vi alla i familjen till stan. Som i vårt fall är Malmö. Vi bara strosade runt och tittade på all härlig belysning. Paketträdet  var ju en klar favorit. Men det var ju så kallt så vi gick alla in på Espressohouse och beställde varsin varm take-away dricka efter eget tycke och smak. Dom hade vi sedan med medans vi strosad runt.
 Gissa om killarna tyckte det var coolt ;)

När vi kom till stortorget så blev Matilda och Jocke sugna på att testa skridskor på den spolade isbanan mitt på torget. Killarna tänkte absolut INTE testa skrillor... DOm skulle bestiga berg.

Efter ca tio minuters kikande på syrran och pappa så kom Kasper fram till att det var värt ett försök. Och dom hans egen förvåning när det efter ett par försök visade sig vara på kul och lätt!
Mamma jag var ju riktigt bra sa han nöjt. Så nu blir det till att sticka till ishallen nån dag.
Vi avslutade kvällen med en tur på Hansa och Hamrelius bokhandel. Där hittade jag något jag letat efter länge.
(Tant Marit, har köpt till dig med) Kommer med posten.......
En underbar kväll med min underbara familj. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad mysigt det ser ut!
Vilken härlig kväll med familjen!
Kram//Lena

Anonym sa...

ÅÅÅåååååå, jag DÖR ju av nyfikenhet, vill veta nu, nu, nu, NU!!!
Hehe, nä, men jag håller NÄSTAN på att spricka!!!
Kram från Nyfiken I En Strut...